torsdag 3 mars 2011

sööt

Sitter hemma o testar o provar min mobil o nya datan. Har liite problem kan man säga..haha.
Vill kunna överföra bilder från mob till datan...men jag ska erkänna...jag behöver min man till hjälp.

Sen vill jag oxå kunna lägga till bilder på den här bloggen när jag bloggar från mobilen...det kan jag inte heller. Bara till min scrapblog...varför??

Jaja...nu ska jag sätta mig o pyssla lite...fick en liten idé på träffen sist..
Hej svejs.


Här kommer en bild på sötaste lillfis!!




3 kommentarer:

  1. Med dina bekymmer vad gäller mobil till datorn kan jag inte hjälpa dig. Har fullt sjå att få in bilderna från kameran till datorn :) Men hon är ju för sööt! Måste komma hem till er snart igen. Kram!

    SvaraRadera
  2. Ha ha..ja tekniken är inte lätt.
    Säg till när du är körbar, så bokar vi en dag.
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  3. goding, o så stor hon blivit!

    SvaraRadera